Trött ponny

Det stormade inatt, blåsten dröjde sig kvar långt in på dagen. Hästarna hade inte sovit så bra inatt och var ganska trötta allihopa så vi tog en lugn skrittrunda idag. Jag lät Vannes hitta en egen väg genom skogen så han fick lyfta på fötterna ordentligt men han släpade fötterna efter sig ändå. Trött ponny.

Nu är det också skitväder. Det kom lite snö igår men den regnade bort lika fort och det ska komma snöblandat regn imorgon. På fredag, då händer det grejer! Kan ni gissa vad?

Vannes gulliga lurvöron

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsida

Vem flyger?


I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

Min profilbild

RSS 2.0