Gult blir svart, grått och vitt

Nu kommer bilder på en fint matchad lurvponny med en fult matchad ryttare. Hur tänkte jag när jag lät reflexbandet sitta kvar på hjälmen och hade en röd buff? Tur att bilderna blev så gula av ridhusets lampor att jag fick göra om dem till svartvitt.

Jag la bara upp några av bilderna, vissa ser så dåliga ut att jag inte vill visa dem. Jag har jättekorta läder, har alldeles för långa yttertyglar och vannes är överböjd. Det var lite vitsen, för att sträcka ut och mjuka upp musklerna i yttersidan, men det ser för jävligt ut så bilder får ni inte ;)



Kommentarer
Postat av: Johanna

söta bilder :D

sv: tack så mycket :)

2012-01-29 @ 21:15:21
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsida

Vem flyger?


I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

Min profilbild

RSS 2.0