När himlen var rosa

Jag och Vannes var ute på en tur ensamma idag. Att jag inte varit ute ensam med ponnyn förut, det är ju så underbart! Man behöver inte förhålla sig till någon, man behöver inte vara social, man behöver inte försvara sig eller ponnyn. Den perfekta avkopplingen för själen, man får tid att tänka och bara vara. Att få dela alltsammans med en ponny, som lyssnar utan att säga något och tröstar utan ord.

Vi lyckades tajma uteritten så att vi kom ut över hygget just som solens sista strålar färgade horisonten rosa.




Kommentarer
Postat av: Johanna

jag älskar den bilden, så sjukt härlig :)

2012-02-08 @ 21:47:39
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: haha, det är en pizzeria! Man kan hämta ut paket där antar jag x)

2012-02-11 @ 17:40:29
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsida

Vem flyger?


I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

Min profilbild

RSS 2.0