Halvmånens sken

Jag och Fia tog en barbackatur i skogen idag. Snön ligger kvar, det snöade mer ikväll, och det var kallt och månsken. Trots att månen inte var full lyste den upp skogen i ett silverfärgat ljus. Otroligt vackert och mysigt.
Det bästa som finns efter en lång skoldag är att få skritta ut sin björnponny i snön utan att känna någon press åt något håll. Det behöver inte gå fort, det behöver inte vara i rätt form, det behöver inte vara jobbigt. Det behöver bara vara.

Vannes kändes pigg och framåtbjudande, riktigt glad. Det var skönt, jag tycker att han har bockat och fr a stegrat lite mkt den senaste månaden. Han ska träffa kiropraktorn imorgon och jag hoppas ju att det inte är något men det ska bli skönt att få honom genomkollad innan vi sätter igång "på riktigt".
Återkommer med nyheter så fort jag fått höra vad kiropraktorn har att säga.


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: kan du inte tolka utan att han är inkörd? :) Vi tolkar med Mio, men han är inte inkörd!

2012-02-02 @ 12:04:27
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsida

Vem flyger?


I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

Min profilbild

RSS 2.0