Utan tvivel det vackraste


Jag har glömt hur jobbigt det är när du inte står still

Jag har glömt hur arg jag blir

Jag har glömt hur rädd jag blir när du flyger i luften

Jag har glömt hur ont det gör när du trampar på mina tår

Jag har glömt hur smutsig tröjan blir när du skrubbar dig mot min arm

Jag har glömt hur ledsen jag blir när du springer förbi

Jag har glömt hur stort blåmärket på knät är

Jag har glömt hur avundsjuk jag blir när de andra sticker iväg

Jag har glömt hur glad jag blir av att springa på fälten

Jag har glömt hur svårt det är att hinna med

Det finns alltid tid till dig

När du behöver mig, glömmer jag allt annat

Allt utom dig


10 maj 2010

Och det stämmer fortfarande så fruktansvärt bra

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Himla fin häst och vacker text. :)

2011-10-06 @ 23:10:03
URL: http://eveningtimes.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

så fint :)

2011-10-08 @ 13:18:13
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsida

Vem flyger?


I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

Min profilbild

RSS 2.0