Ner som en pannkaka. Fast lägre.

Vannes var i princip blockhalt idag. Han hoppade nästan på tre ben och ville inte gå ut i hagen igen nu ikväll, så han fick stå kvar inne. Jag hade så dåligt samvete för att lämna honom där ensam, men det vore grymt att låta honom vara ute. Jag vet inte riktigt hur vi gör nu, det är ju inte jag som äger Vannes så jag kan inte bestämma något hur mycket jag än vill.

Nu hoppas jag bara att han blir bättre, och det snart, för det här är bedrövligt. Jag blir ledsen av att bara se honom såhär, och han blir ledsnare för varje dag. Han äter iallafall som en häst, nästan glupskare än vanligt. Det är ju alltid nåt.

Älskade vän


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: ja jätte söt, hihi :)

Jag ska dit på lördag! du då? :)

Håll utkik du, vi kanske möts? ;o hahaha

2011-10-05 @ 19:33:04
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: Amanda

Aj då. :( Hoppas verkligen att det blir bättre! :D



Sv: Vanligtvis är jag inte ett fan av Hööks träns heller, men det där tyckte jag var rätt ballt. ;)

Mitt Rambo är jag så glad att jag köpte! :D

2011-10-05 @ 22:24:00
URL: http://eveningtimes.blogg.se/
Postat av: Tessan

Nej ush, stackars Vannes! Kan du be ägaren att ta ut en veterinär till honom?

2011-10-06 @ 11:00:28
URL: http://kaninfamiljen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsida

Vem flyger?


I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

Min profilbild

RSS 2.0