Lättnaden sprider sig ännu en gång

Åh så skönt! Vannes haltade nästan ingenting när jag var uppe i stallet idag och hans strålar har blivit lite bättre. De sprejas med kopparsulfat löst i äppelcidervinäger varje dag för att få bukt med rötan.

Jag ryktade honom lite, men han var inte riktigt på humör för det idag så vi stod mest bara och mös. Det är verkligen så härligt att bara stå och mysa tillsammans. Jag pillar lite på Vannes mule och klappar honom i ansiktet och Vannes vilar huvudet mot mig. Så kan vi stå jättelänge.

Vannes har förresten fått en ny grimma. Vill ni se bild?

Hehe, Både jag och Vannes visar oss från vår bästa sida ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsida

Vem flyger?


I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

Min profilbild

RSS 2.0