Promenad i solnedgången

Jag och Vannes tog med Kajsa ut på fredagspromenad. Det var väldigt mysigt och Vannes var väldigt pigg och glad när vi väl hade kommit i gång. Jag red lite på honom över en äng och genom en skogsplätt, och vad han tyckte om det! Han blev precis sådär lycklig över att få ridas ut som han var när jag precis börjat rida honom för tre år sen. Han tyckte att det var riktigt roligt att få bära mig och det kändes så underbart!

Älskade, älskade ponny!


Sedan, när Vannes slafsat i sig sin mash och alla hästarna gått ut i hagen, ville han ändå bara stå kvar i stallet och äta. Riktigt konstigt, han brukar bli himla orolig av att stå ensam i stallet men nu brydde han sig bara om höt. Jag fick verkligen övertala honom om att följa med ut. Jag undrar varför han var sån, för han var ju himla fin när vi var ute.



Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: inte bara ganska söt, utan väldigt söt :)

superhärlig bild!

2011-11-11 @ 18:57:19
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: fridan

för kalles del så går mat före ALLT. :P hhi.



sv: hon ska inte springa, därför sjukhage. men skrittas 2 ggr per dag.

2011-11-12 @ 08:28:58
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsida

Vem flyger?


I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

Min profilbild

RSS 2.0