Måndagkväll och allt går bra

Träningen med Vannespannes gick jättebra idag. Han har inga problem med att bära mig i lång och låg form och då gör han smidigt både öppna och sluta. I lite högre form är det jobbigare men det är inte så konstigt egentligen, han har ju knappt några "ridmuskler" kvar. Jag arbetade honom lite för hand, vilket också gick väldigt bra, i kanske 15 min och sedan red jag i 15 min. Då var han lite lagom svett trots att vi mest bara skrittat och det säger ju lite om hans kondis ;)




Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: taack :)

2011-11-22 @ 17:32:22
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsida

Vem flyger?


I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

Min profilbild

RSS 2.0