Skrittur i den frusna världen

All slask och snö som var kvar frös inatt, så stallplanen var alldeles knagglig och hal. Vi red iallafall ut med alla hästarna, Bengt gick med Pi, till en äng som var isfri. Men Pi är bara ett och ett halvt och blev väldigt busig och full med energi när vi kom ut på ängen. Så det blev bara skritt idag.

Vannes var pigg och glad som vanligt, torr för en gångs skull, och det var en riktigt trevlig tur. Vi kanske ska träna för Markus på onsdag och det ser jag fram emot. Det var mer än ett halvår sedan sist!

En träning för två år sedan

Den senaste träningen nu i våras



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsida

Vem flyger?


I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

Min profilbild

RSS 2.0