Ursäkter och annat

Förlåt för att jag inte uppdaterat så mycket det senaste, men jag vill hinna vara i stallet så mycket som möjligt samtidigt som jag vill göra bra i från mig i skolan som tar mer och mer tid. Bloggandet är inte prio ett just nu men jag ska försöka hålla er uppdaterade om hur det går för mig och Vannes. Det värmer att det ändå tittar in folk och kommenterar trots min frånvaro, tack!

Sålänge ska ni få ett par versrader ur Hela min värld från Den lilla sjöjungfrun och en bild från mitt sommarparadis i Padjelanta.

Långt ovanför
finns det ett land
där man kan gå i sol på en strand
Där man är fri
Det kunde bli
Hela min värld



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsida

Vem flyger?


I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

Min profilbild

RSS 2.0