På shoppinghumör

Vi var på en snabb tur till Hööks igår, oj vad man hittade mycket fint man vill ha. De har massor med höstnyheter nu så man får kämpa för att hålla i sina pengar.

Bland annat blev jag sugen på ett sånt här pannband och schabrak



Och hur söt skulle inte Vannes vara i den här?


Det här är riktigt fräckt, men Vannes ägare skulle nog få spader om jag kom med nåt sånt ;)  (hon är av uppfattningen att valacker inte ska ha rosa)


Sist men knappast minst förvånande stod jag och nöp i en sån här.
Förut tyckte jag att den var omåttligt ful, och även om den nog aldrig blir speciellt snygg så blir den bara finare och finare ju mer jag tänker på hur skön den var. Och jämförelsevis billig! ;)




Kommentarer
Postat av: Tuva

SV: Jo, eller hur! :D

Tycker det är otroligt intressant och roligt att människor kan ha sån himla olika uppfattning om saker, jättekul ju! :)

Gillar att titta vad andra människor tycker och tänker om saker och ting, vad de ser som snyggt och inte snyggt, samtidigt som jag själv vill kunna ha min åsikt ifred så som alla andra ska få ha! ;D



Håller dock med dig om att både schabrak och pannband är snygga, men gillar inte hjälmen, åtminstone inte på bild. ;)

2011-09-26 @ 20:40:05
URL: http://tuvat.blogg.se/
Postat av: fridan

kollade också det schabraket fast i beige men skippade det sen :



och täcket har jag funderingar på åt ganci :P



sv: hahhah jaa de är väl så. livsfarligt ;)

2011-09-26 @ 22:17:52
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsida

Vem flyger?


I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

Min profilbild

RSS 2.0