Jo, jag lever

Jag har inte hunnit, och inte orkat blogga den senaste veckan. Jag har inte nån vidare lust nu heller, men jag vill ändå tacka de tappra som har varit inne här.

Vannes haltar fortfarande ganska grovt även om han är piggare än förut. Han äter smärtstillande och jag jobbar honom ingenting just nu. Alla hästarnas hovar har blivit sämre och ömmare  med de kopiösa regnmängderna och likaså Vannes, även om det inte märks så mycket jämte hältan. Det är mörkt när jag går upp om morgonen och skolan tar mer och mer energi. Det är alltså inte riktigt min tid just nu, känns det som.

Tack till dig som tog dig tid att läsa




Kommentarer
Postat av: Johanna

hoppas verkligen han blir bättre snart!! håller tummarna!

2011-09-21 @ 20:50:31
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: fridan

hoppas vannes blir bättre snart. och att det lugnar sig i skolan :)



sv: hehe. jag är så glad att få träna överhuvudtaget :)

2011-09-24 @ 07:53:41
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsida

Vem flyger?


I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

Min profilbild

RSS 2.0