Hästmässa i stallarna

Nu i helgen är det hästmässa i Borås, och hästmässor "på hemmaplan" får ju inte missas. Jag och Fia åker dit imorgon eftermiddag/kväll, då kommer bl a Lisbeth Jonsson vara där. Om man hellre vill åka dit på lördagen kan man se Tobbe Larsson och Peter Ljungberg, och på söndagen får man se både Working Equitation och Lars-Åke Johansson. Självklart planeras en del shopping även om lite pengar måste sparas till Globen. Vad som står på listan håller jag dock hemligt tillsvidare, så att ni får en överrasskning senare ;)

Visste ni förresten att Åhaga, där mässan håller hur, är gamla lokstallar med verkstad. Där står fortfarande en påminnelse från den tiden, nämligen ett gammalt ånglok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsida

Vem flyger?


I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

Min profilbild

RSS 2.0