Har du ridit hela alfabetet?

Jag har nästan ridit minst en häst på varje bokstav. Har du?

Apollo - min favorit på ridskolan

Blue Tatch - en jättefin ridskoleponny

Charlie Brown - en annan av ridskolans finaste ponnyer

Deppe - en av shettisarna som ridskolan hade för tio år sedan

Esmiloox - min favorit i många år, en vackert rödbrun arab

Fliper - en skimmelponny på ridskolan

Gold Rose - ett litet fuxsto på ridskolan

Hembys Hilma - mörkfuxig new forest-ponny

Ingi - en islänning jag kärade ner mig i på Island

Julia - mörkbrun new forest-ponny

Kjarni - min kompis islänning

Linda - en till ridskoleponny, brun och gullig

Mr Malahide (Midde) - min första medryttarponny

Niklas - ett fuxruss jag red barbacka på (och trillade av) för första gången

O

Pipall - en av de finaste ridskoleponnyer jag mött

Quite Sunny - Savannahs dotter, Quite Easy är hennes pappa

Runaway - spiltgranne med Esmilo, liten och stoigt tjurig men rolig att rida

Savannah - Gulsvart halvblod

Tender boy - Isabellponny på ridskolan. Konstig galopp, liksom inte tretaktig.

U

Vannes - Ja, behöver man säga nåt mer?

W
X

Yoga - en ponny ridskolan hyrde från Sjöstjärnan en säsong

Z
Å
Ä
Ö


Jag har aldrig ridit men väl träffat både Oudega, Whitney och Xantippa. Antar du utmaningen? Har du ridit hela alfabetet?



Kommentarer
Postat av: Johanna

oj så många! haha :)

2011-11-24 @ 19:05:24
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: fridan

haha kul, ska kolla detta sen :D



sv: jaaaa äääälskar dom rosa söta höpåsarna :D:D:D

2011-11-26 @ 13:44:51
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsida

Vem flyger?


I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

Min profilbild

RSS 2.0