Tillbaka från klotet

Några timmar på ett tåg och man var hemma igen. Det var riktigt häftigt i Globen, det kändes mer påkostat än i Scandinavium och mycket bättre. Bl a en häst som var utklädd till eldsprutande drake, ett fyrspann med shettisar och fantastiska Lorenzo!

Det var magiskt, hur han styrde sina tolv vita hästar samtidigt som han stog på två av dem, hur han kunde kalla på en häst i taget och få dem att ställa upp sig på led efter varandra.

Jean Marc Imbert var också duktig, men det var lite av en besvikelse. Han hade en jättevacker palomino utlädd till pegasus som han styrde med endast rösten runt manegen. Häftigt, men lite långtråkigt efter att hästen gått runt i ett par minuter utan att något egentligen hänt.

Vi såg Cadmio, Pi's pappa. Snygg var han.

Pi i somras

image description

Jag avslöjar snart vad som fick följa med hem från mässan!



Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: va kul att du tyckte det! :D håller verkligen med!

2011-11-28 @ 17:36:15
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsida

Vem flyger?


I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

Min profilbild

RSS 2.0