Det har hänt!

Vet ni vad? Jag har köpt nya ridbyxor. Senast jag gjorde det var för två år sen på en utförsäljning här i stan. Inte för att jag inte gillar ridbyxor, jag gillar bara inte att köpa dem ;).

Det blev iallafall ett par på Hööks som jag kollat på ett tag, bruna knäförstärkta jodhpushridbyxor i bomull, supermjuka och sköna. Jag gillar jodpushmodellen för att det är så praktiskt, bomull för att det är så mjukt och knäförstärkta för att det är så otympligt med helskodda byxor - för varmt på sommaren och ingen plats för långkalsonger på vintern. Brunt för att det var den snyggaste färgen som fanns.

Jag har gått runt i gamla jeans för länge nu

Bild lånad från www.hooks.se

image description

 


Kommentarer
Postat av: Michelle

Fin blogg! :)

2011-11-06 @ 14:41:07
URL: http://michellenilzon.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh va kul! :) själv älskar jag att köpa ridbyxor, just nu är jag på jakt efter ett par marinblåa! haha :D

2011-11-06 @ 17:53:10
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsida

Vem flyger?


I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

Min profilbild

RSS 2.0