Ute på söndagspromenad

Jag är lite insnöad på skogspromenader just nu, det är så mysigt och Vannes är så glad och positiv. Idag följde Fia med på Nöten, och vi fick sällskap av Kajsa, en släkting som bor oss just nu. Kajsa klagade på att Vannes trampade henne på fötterna, jag förstår inte vad det kan komma ifrån. Han som är så väluppfostrad! ;)

Bilder från idag, Kajsa höll i kameran



Fina Nöt med sin Fia

Kajsa och Vannes




Jag och Vannes visar Kajsa våra trick - här påväg in i buga



Promenadmyys!



Där står det, långt inne i skogen...




Kommentarer
Postat av: Tuva

Sööta bilder! <3



SV: Jaså, okej! Tycker denna designen var finare ändå, även utan den vackra manbilden ;D



Awww tack, vad gullig du är! <333

2011-08-29 @ 12:09:18
URL: http://tuvat.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: kul att du gillade bilden :)

Hihi, ja faktiskt! ;)

2011-08-29 @ 15:31:55
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsida

Vem flyger?


I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

Min profilbild

RSS 2.0