Tidsfördriv

Om någon har tråkigt kan jag ju alltid ge rådet att läsa en serie eller två. Marie Bolk och Lena Furberg tecknar otroligt fina sereier om hästar och hästmänniskor, det är inte sällan jag blivit gråtfärdig efter att ha läst dem.

I senaste numret av MinHäst kan man läsa om mustangen Black, men nåra av mina favoriter är Svarta Björn, Lejonhjärta och Fibber av Lena Furberg och Till minne av Brunte, Fuego och U17 av Marie Bolk. Mulleserierna av Lena är alltid mysiga och roliga om man är mer på det humöret.

Man blir aldrig för gammal för serier!


Bild lånad härifrån

 


Kommentarer
Postat av: Andre a

Min favoriter är också lena furberg och marie bolk. Fuego har jag något svagt minne av är den där hästen får som panik attacker och skenar?? är den som slutar med att man måste ta bort hästen. MVH Andrea.

2014-04-06 @ 00:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsida

Vem flyger?


I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

Min profilbild

RSS 2.0