Sommarens sista lediga dag

Såhär på sommarlovets slutspurt skriver jag den här bloggens första "riktiga" inlägg. Den handlar om mig och Vannes, D-ponnyn som jag är medryttare på. Iår har varit ett tufft år för oss med skador och annat, nu senast har Vannes stått i över två månader eftersom han haft ont i foten. Nu är det på bättringsvägen och förhoppningsvis får den här bloggen följa vår väg tillbaka mot toppen! Vår egen topp förstås, men om man siktar på stjärnorna landar man i grantopparna!

Imorgon drar skolan igång igen. Det betyder tidiga morgnar, mörka kvällar, arbete, arbete, arbete. Dessutom betyder det att det blir mindre tid över att vara i stallet med finaste ponnyn. Jag är inte jättepepp. Då är det tur att det finns en ponny hemma i stallet som bara väntar på en skrittur i skogen så att man kan varva ner och lämna alla bekymmer på marken för en stund.

Fias Nötaplöt för stå för bilden




Kommentarer
Postat av: Johanna

älskar designen! :D



sv: ja verkligen :D en super överrasking!

2011-08-18 @ 22:28:15
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: matilda

Nu kör vi ingång ännu en header tävling på boggen!

Om ni vill vara med klicka in på länken och kommentera "jag är med" så har ni chansen att vinna en jätte fin header!

http://lidingouss.blogg.se/2011/august/ny-header-tavling-pa-gang.html



//Matilda, Lidingö Uss

2011-08-18 @ 23:28:18
URL: http://lidingouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsida

Vem flyger?


I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

Min profilbild

RSS 2.0