Ponnypromenad

Himlen var ljusgrå och regnet låg i luften, men jag och Vannes lät oss inte hindras! Ut på promenad skulle vi och ut på promenad kom vi. Vi gick lite i skogen, Vannes travade på eget bevåg och jag kunde inte se någon hälta. Härligt!

Just som vi var påväg ut kom Embla, stallhunden, springande efter oss och tänkte följa med. Jag försökte få henne att stanna, men vem kan stå emot en västgötaspets som tittar bedjande på en? Det blev alltså en ponny-hund-promenad :)

Embla



Embla sprang i förväg och visade vägen, en stig som jag aldrig följt förut. Mjukt och fint var det, och grönt! Jag såg en till stig som verkade värd att utforskas, men det får bli en annan gång. Tänk att man hittar nya ridvägar efter fem år!

"Glad" ponny ;) (Asfalt är inge kul!)

 

Filmade lite promenad med mobilen också, men det  behöver redigeras lite före publicering. Väldigt mycket grönt sudd ;)


Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: fridan

myspys! och ingen hälta, toppen!! :)



sv: ååh. kan man handla på lagret? har de billigare där?

2011-08-24 @ 21:20:08
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsida

Vem flyger?


I den här bloggen hittar du mig och min medryttarponny Vannes. Vi håller till i Västsverige och sysslar med lite dressyr, skogsridning och hoppning mest för skojs skull. Mina två kaniner Törnrosa och Mysak får också vara med på ett hörn. Läs mer om oss via länkarna här nedanför!

Mela ∙ Vannes ∙ Kaninerna

Min profilbild

RSS 2.0